Třídní agendaKalendář sedmáků Rámec výukyVstupní předpoklady- Žáci navazují na kompetence z předchozího ročníku, především v souvislosti se stanovenou prioritou.
- Stále existují žáci, kteří doma nedisponují dostatečnými ICT, nicméně v případě potřeby si dokáží zajistit přístup.
- Žáci mají povědomí o možnostech online spolupráce.
Vzdělávací cíle- žák řeší plnění vzdělávacích úkolů bez ohledu na to, zda je ve škole nebo mimo ni;
- žák respektuje základní pravidla komunikace a spolupráce;
- žák formuluje písemné pokyny;
- žák ve spolupráci se spolužáky naplánuje realizaci sdíleného projektu, společně vyhodnocují pokroky a efektivně využívají společný pracovní čas.
PrioritaSkupina žáků spolupracuje na digitálním díle s využitím kolaborativních digitálních nástrojů. |
|