Třídní agendaKalendář šesťáků Rámec výuky
Vstupní předpoklady
- Žáci navazují na kompetence z předchozího ročníku, především v souvislosti se stanovenou prioritou.
- Stále existují žáci, kteří doma nedisponují dostatečnými ICT, nicméně v případě potřeby si dokáží zajistit přístup.
- Žáci sdílejí svá data bez ohledu na to, zda jsou na offline či online úložišti.
Vzdělávací cíle
- žák řeší plnění vzdělávacích úkolů bez ohledu na to, zda je ve škole nebo mimo ni;
- žák rozumí slovně i písemně zadaným pokynům a to i v případě, kdy nejsou jednoznačné;
- žák vyhledá informaci potřebnou pro plnění úkolu, vyhodnotí ji a využije ji;
- žák vyhodnocuje pokroky a efektivně pracuje se svým pracovním časem;
- žák si naplánuje práci na vytvoření datového souboru a jeho sdílení.
- žák naplánuje realizaci osobního projektu.
Priorita
Žák průběžné publikuje data rozličného charakteru, které mají společné téma. |
|