Třídní agendaKalendář páťáků Rámec výukyVstupní předpoklady- Žáci se doposud nesetkali s výukou cílenou na “informatiku”.
- Stále existují žáci, kteří doma nedisponují dostatečnými ICT.
- Žáci mají osobní úložiště offline dat a osobní účet do školního cloudu.
Vzdělávací cíle- žák využívá školní i osobní digitální zařízení při plnění úkolů;
- žák udržuje data v osobní složce a školním cloudu;
- žák rozumí slovně i písemně zadaným pokynům, které jsou adekvátní jeho věku a které souvisí se základním využíváním digitálních zařízení, jejich ovládáním a tvorbou digitálních dat;
- žák sleduje své pokroky, samostatně řeší problémy, v případě potřeby požádá o pomoc či dokáže pomoci ostatním spolužákům;
- žák respektuje základní pravidla digitálního světa.
PrioritaŽák samostatně upravuje a vytváří offline soubory (především text a obrázek), udržuje si je v osobní složce a poskytuje je jiným uživatelům prostřednictvím internetu. |
|